Akifikret bizmde böyle boydan boya. Önce boyun çene kısmında başladı (serin bir şehirden sıcak bir şehire gelmiştik) isilik geçer dedik, bir sabah kalktık bir kolunda boydan boya çıkmış. Zaman zaman sönüyor sonra tekrar kızarıyor. Doktor isilik, sıcaktan, dedi. Beyaz tenlide olduğu için ekstra hassaslık gösteriyor dedi. 2. Haftanın sonunda gözle görülür bir azalma var şuan ama hava da bir tık serinledi. Normalde evim cayır cayır çok terliyor. Bende ilk çıktığında çok korkmuştum, bizim ki daha kötüydü çünkü. İnşallah sizinde öyledir, geçer çabucak🌸