ecrinan 1eylul2selim kedı tırmalması gıbı uyuz oluyor ve kahverenı yaralar ellerının ıcınefe bakın cunku bu surec ıcınde farklı farklı ızler gorursunuz bızım oyle oldu
1eylul2selim hasan033 ona mı benziyor acaba çok sağolun uyuzdan korkuyorum bize bulaşma ihtimali olursa küçük kızımda var cunku
twobabyago Üzülmeyin ama uyuza benziyor, daha fazla yayılmadan dermatoloğa gösterin, çok geçmis olsun
hasan033 twobabyago bende ilk uyuzmukş dedim ama oladabilir çünkü ürtikerke benziyor ben geçirdim ikisinde ama emin olamadım inşallah uyuz değildir
twobabyago 1eylul2selim üzülmeyin her şeyin bir çözümü var, zor bir süreç evet ve psikoloji bozuyor, temizliğin yorgunluğuda cabası. Yinede dermanı olan bir hastalık bu yönden bakın. Doktorun dediği her şeye uyun.
1eylul2selim hasan033 şey diyecektim size şu eldeki parmaktakileri gordunuz dimi bı ara aylar önce benim sadece sağ işaret pargimda bundna çıkmıştı başka bir yerde yok ama düzenli hep o parmakta çıkardı bazen yine çıkmıştı ama bayağı derinde çok kaşınıyor su bayağı uzun sürüyordu sonra geçiyordu yayılan birşey değildi tek parmakla çıkar geçerdi o parmagimdakilere benzettim çocuğumda olanı ama çocuğumda ki bayağı yayılmış el bileklerine kadar kolları az az dirsekleri boynu karnı göbek çevresi yeni oldu bacakları tek tük yara oldu kasimaktan işte üzüntuden ve korkudan uyuyamıyorum ben