Kızlar ilk gebeliğimde yerleşme kanaması yaşamadım, şuan adetim 3 gün gecikti daha sonra kan gelmeye başladı adet oldum sandım ama leke şeklinde pembe 3 gündür böyle ped takıyorum akşama kadar anca leke oluyor sadece korumasız ilişki yaşamadık adet döneminde böyle olması normal mi yaşayan var mııı yerleşme kanaması falan mı yoksa