Kızlar bebeğim 1 yaşına girecek ve bezini değiştirirken asla rahat durmuyor sürekli kalkmak istiyor. Külot bez alsam daha kolay olur mu acaba kullananlar önerir misiniz? Bu arada bantlı bezde molfıx 5 no kullanıyorum. Külot bezde bi farkı oluyor mu aynı numara alsam sızdırma yaşar mıyım? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻