Burda bu konu ile alakalı postlarda içinizi ferah tutun der dururdum lakin artık bnde endişeleniyorum çünkü 7 aydr 0 ekran diyebilirim
Ondan önceki süreçte de kardeşi doğdu yada kanamam oldu bir ara ekrana maruz kaldı sadece yinede kendimi zorlayarak ekranı kapatıyor açmıyord
Her nyse oğlum ikili cümle kuruyor ve yüz civarında kelime
Kitaplar okuruz hatta incelemeyi sever neden konuşmuyor
8 aylık kardeşi konuşmaya başlayacak
Artık bnde kafaya takıyorum