Bebeğim doğduğunda 2500gr ve 47cmdi. 9 ay kontrolunde 7700gr 68cm bç 43cm çıktı. Doktor kilosu ortalama boy ve bç alt sınırda dedi. Ama prematüre olduğu için ve anne baba da iri olmadığı için normal görüyorum dedi. Çok şükür sağlığı yerinde. Sanırım sindirimi çok hızlı bugün öğlen 1de yediği sebze yemeğini akşam 6da bezinde gördüm. Sizde sindirim kaka durumları nasıl bu kadar hızlı olması normal mi?