Merhabalar, 28 aylık kızımın 100ü geçik kelimesi vardır. Anne bak baba gitti , anne bak kargo geldi vs üzüm cümleleri var ama sabit. İstediğini söylüyor söylediklerimi tekrar etmiyor.Bu durumu yaşayanlar tamamen dili ne zaman çözüldü?Geride miyiz endişeleniyorum. Yaşayanlar yazarsa çok sevinirim 🤲🏻