ece5454 İşi riske atmamak adına 32.haftadan yaklaşık bi 10 gün önce verdim ben dilekçemi. Dilekçe döndükten sonra başlangıç için 2 hafta bir süremiz oluyormuş. Arayıp onaylandığını ne zaman iş başı yapacağımı sordular, 32.hafta tarihimi söyledim. Aynı gün girişim yapıldı ve 32.hafta çalışamaz raporumu teslim ettim. Sağlık bakanlığı için böyle ilerledi