gizem6767 Kızım aralık ayında 19 aylık olucak acaba artık kendi odasına gecırsemmiki dıye düşünüyorum emzırıyorum sızce zor olurmu bebek telsızıde var
Mamalogy gizem6767 kızının hazır olup olmadığını gözlemle ve yavaş geçiş yapmayı dene mesela önce gündüz uykularını kendi odasında uyuyarak başlayabilir
bloommom gizem6767 6. Aydan itibaren odasını ayırdım şuan 8.5 aylık hem onun için hem bizim için en iyisi olduğunu düşünüyorum
Pamukhanim_ gizem6767 7 buçuk aylıkken ayırdım 10 aylık şuan da kamera var odasında dönse bile duyuyorum uyandığı an emzirip geri yatırıyorum
denizalismom mamacitaa_ şuan felaket 😖 hem diş çıkarıyor hemde grip oldu . Kaç kez uyandığını sayamıyorum. Ama normalde de uyanır emmek için . Odasına gidip emzirip geri odama geçiyorum.
mamacitaa_ denizalismom anliyorum bizim de felaket 😤 benimle uyuyo zaten ama sayısız uyaniyo hep meme meme artık bunaldım kesmek istiyorum ama nasıl memede uyuyo bir de işin en zor yanı..
denizalismom gizem6767 yani benim oğlum en ufak sese bile uyanırdı o yüzden birazcık erken ayırdım . Yan odamda kapılar açık ağlayınca duyuyorum sesini. Sizde telsiz de varmış daha rahat olur
denizalismom mamacitaa_ ay sormayın bemde 18 aylıkken emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyorum ama uykuyu nasıl yapacaz bilmiyorum 🤷🏻♀️
gizem6767 denizalismom evet bende öyle düşündüm ama korkuyorum da ay bilemedim hıc kızımdan ayrılmamdm da
mamacitaa_ denizalismom ben de 18-19 ay diyorum hep ama bilmiyorum uyku nasıl olucak.. ayakta filan sallarim herhalde bilmiyorum gündüz zateb 1 uyku yapıyor yalnızca 1-2 saat. Sabah erken uyaniyo 7 de en geç 7:40 filan ki o da full memede yoksa daha erken uyanır da işte memeyle oyaliyorum
gizem6767 bloommom evet oyle katılıyorum çocuk odası dolu kalabalık eşyaları köye getırınce gecırrım artık yavaş yavaş
gizem6767 Pamukhanim_ bende de kamera var ama takamam korkarım burda, bazen yazıyolar yok şöyle böyle bısey gördüm falan diye aklım gıder benim 🤣