Pamukpasta Hanımlar hgb düşüklüğü sebebiyle Dr bu ilacı yazdı tam 1 ölçek içindeki enjektörle çekip verilecek dedi bebeğim henüz 1 yaşına girecek kilosu 8400 çok değil mi bu ölçü daha önce kullanan var mı. İçmek istemiyor napicsmi bilemedim çok iştahsız