Bence şimdi alın. Büyük bi eve gittiğinizde süpürge için tekrar planlama yapabiliyorsunuz sonuçta. Bana da herkes roborock önermişti ama ben her süpürmeden sonra haznesini temizlemekle uğraşamam diye düşündüm. kendi haznesini boşaltan, kendi mopunu kendi temizleyenlerden olsun istedim. Bütçeme en uygunu dreame l10 ultra aldım. 1,5-2 ay oluyor. Çok güzel süpürüp siliyor diyemem ama her gün çalıştırdığım için benim için gayet yeterli. Onu aldığımdan beri diğer süpürgemi çalıştırmıyorum desem yeridir. Bana da herkes roborock önermişti ama dediğim gibi bütçeme pahalı geldiği için alamadım ama aklım kalmadı değil herkes o markadan çok memnun. Her süpürüp silmeden sonra ben temizlerim derseniz roborock alın derim kullanıp kötüleyen duymadım daha