Misskokulum Esraaaae bebeğimi kucağıma alıp dik konumda burnuna fizyolojik serum damlatıp 1 dakika kadar bekledikten sonra aspiratörle kontrollü nefesimi çekerek (çok hızlı olmayacak şekilde)temizliyorum
Gokcensare Esraaaae Yan çevirip 2 ml bir burnuna 2 ml diğer burnuna sıkıyorum sonra yatırıp aspiratör yardımıyla çekiyorum çok fazla çekmeyin tahriş olabilir burnu dikkatli ve orantılı çekersiniz
Bizal Esraaaae herkes burun aspiratörü yazmış ama sürekli kullanmak burunda ödem yaptığı için doktorumuz bize yaptırmıyo 🤷🏻♀️ Şunları izleyin isterseniz https://www.instagram.com/p/B3ukBgvJ6B1/?igshid=3ewqrdffy9iy https://www.instagram.com/p/B3uk0mAp8fC/?igshid=1qsty6vk7e0nv
Bizal Esraaaae bu arada ben tek kullanımlık olanlardan almıyorum 500ml lik serum ve enjektör aldım toplam 8 ₺ tuttu aylarca gider 😁
Deletedmom114 Serum fizyolojik ile temizliyorum ben canım daha sonra aspiratör ile çekiyorum her banyodan sonra 💁🏻♀️
Gokcensare Esraaaae izotonik suyla aynı şey serum fizyolojikle birde yavaştaysa sık yan yatırıp su yumuşatsın içerideki sümüğü o akıp mideye gidiyor çünkü içerden
Esraaaae Ozlnd peki bir deliğe sıkınca diğerinden bişey geliyor mu ben yapıyorum iki delikten de bişey cıkmıyo nereye gidiyo o su anlamıyorum