Merhabalar, 8 aylık bir oğlum var, 2.5 aylıkken işe dönmek zorunda kaldım ve oğlum 5.5 aylıkken emmeyi bıraktı, bebeğime kendi annem ve babam bakıyor kendi evlerinde sabah 8 akşam 7 çalışıyorum her gün akşam iş çıkışı annemlere gidiyoruz eşimle yemek yiyor oğlumla oynuyor daha sonra uyumak için kendi evimize dönüyoruz sürekli rutinimiz bu sizce yanlış mı yapıyoruz? Oğlumu her akşam yanımıza alıp sabah tekrar anneme götürmek mi mantıklı yoksa biraz daha büyümesini beklemeli miyiz yanımıza almak için? İnanın çok zor durumdayım psikolojim bozuldu işten de çıkmam mümkün değil hala kendimi evladıma karşı çok yetersiz hissediyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı aranızda güzel annelerim? 😭