Ben de 14 gün önce Bilkent’te normal doğum yaptım. Benim de antibiyotik, parol ve kan sulandırıcı iğne dışında bir şey vermediler. 5 gün sonra dikişlerimde şişlik ve ağrı hissetmeye başladım. Kontrole gittim. Dikişim açılmıştı 1 tane. Doktor batikon ve suyla oturma banyosu yap dedi fakat oturamadığım için ben sprey şişesine koyup her tuvalet sonrası sıkıp öyle siliyordum. Bugün tekrar dikiş atıldı ve batikonlu su kullanmamı, büyük tuvalet sonrası duşta ılık su ile yıkamamı ve gazlı bez ile tampon hareketlerle kurulamamı önerdiler. Çok faydasını görüyorum. Tavsiye ederim