Merhaba herkese.Oğlum 22 aylık olucak hala net bi kelimesi yok baba dan başka al diyo baba diyo.başka net bişe duymadım malesef.Ekran istemesemde maruz kalıyo ama denge kuruyorum oyun oynayarak parka giderek algıları acık sese karşıslık veriyo ama konuşmaması normal mi bizim gibi olan var mı