miramomy hiç bişi olmadı, tüm aşılarda korkarak gittik hiç birinde bir şey olmadı. Şimdi bıraktık aşıyı ama yaptırırken deli gibi araştırır hatta korkuma ertelerdim. Takipte kalın, huzursuzluğuna hazır olun, çok gerekmedikçe ateş düşürücülere abanmayın, bol bol emzirin sıvısını verin o kadar:)