Oğlum 4 yaşında hareketlidir ama zaman zaman bazı günler sakin bazı günler saha hareketli uykuları düzenli yerinde duramaz değil oturup oynarsan oynar teperlede falan gezmez ya da kağıt üzerinde etkinlikleri sever yaparız uzun uzun boyama pek sevmez ama arkadaşlarıyla zaman zaman çok sorun yaşıyor sıra beklemek istemiyor paylaşmak istemiyor herkesin elindekini almak istiyor hep kendi yapmak istiyor bu durumda beni üzüyor ve yoruyor ne yapıcam bilmiyorum bunun sebebi nedir yardımcı olur musunuz