anneprenses aromam ben de Eylülde başlayacağım, süt izni 2 saat normalde ama ben derslerimin öğlene kadar olmasını isteyeceğim. Zaten okulun şartları elverdiği takdirde ders programı annenin istediği şekilde olabilecek artık.
Kuzucukumsu aromam öğretmenin süt izni yoktur diyen gerizekalı müdürler olabiliyor onlara hiç inanma derim dilekçe yazınca eşek gibi programı istediğin gibi yapıyorlar
Birminikaslan aromam süt iznimi kullanacağı dair dilekçe vermiştim öğleden sonraları boşalacak şekilde program ayarlamislardi okulda müdürüm sağ olsun bu konuda çok titizdi hatta bir iki öğretmen daha vardı hepimizinkini de ayarlamisti
sinif07188 aromam branş öğretmenlerinin bir şekilde ayarlanıyor da sınıf öğretmenleri olarak boynumuz bükük kalıyor. Sınıf öğretmeni olup kullanabilen var mı merak ettim.
aromam Birminikaslan dilekçede sadece süt izni kullanacağınızı mi yazıyorsunuz . İstediğiniz saatleri falan da yazmak gerekiyor mu?
Kuzularinanasi aromam brans ogretmeniysen ztn az ders alirsin sana gore program ayarlanir.ogleden sonralarin bosaltilir fln .ama sinifciysan o sut izni olmuyr
aromam Kuzularinanasi evet branş öğretmeniyim . Evime okula biraz uzak bakalım inşallah güzel bi program olur
Birminikaslan aromam ben yazmadim zaten yapacaktı sorun yoktu ama iki gün sonra mırın kırın etmesin kayıtlı belgem olsun diye vermiştim