Fatmamucahit Normal dogum yaptım. Oglum 6 kizim 2 olcakm herhangi bir denk getirme çabası da olmadı. Korunmadım 10 ay sonra hamile kaldım kızıma 3 ağustos😍 Beraber kutlayacağim. Ama oğlum kardeşiyle aynı gün kutlamak istemiyor🥺 Bu durumu yaşayan oldu mu acaba?
simseklivekalpli Fatmamucahit tek özel günü, elinden alınmış gibi hissediyordur. Birer gün arayla kutlayın
maviev35 Fatmamucahit bence istememesi normal. Benim kızlarımda tesadüfen biri 5ocak diğeri 6ocak doğumlu 1hafta arayla ayrı ayrı kutlama yaptım. Siz de öyle yapabilirsiniz
papatyam-34 Fatmamucahit Benim de oğlum 26 Eylül kızıma da oğluma hamile kaldığım ay hamile kaldım ve doğum 26 Eylül gözüküyordu bende aynı olsun istemediğim için 25 İ doğum yaptım bizim de birer gün arayla 🙈Şuan küçük oldukları için ben aynı kutlayacağım unisex bir pasta ve süslemeler ile ☺️ Muhtemelen büyüdüklerinde ya birer gün arayla kutlarız ya da bir hafta arayla bizimkiler de istemez diye düşünüyorum zevkleri ayrı olacak 😂
Niyesordunbucevabi Fatmamucahit Benim kızlarımın arasında 1 sene 6 gün var. Hatta bugün büyük kızımın doğum günü 🥳 önceden aynı gün kutlardık ama artık büyüdüler istemiyorlar geçen sene büyük kızımın doğum günün de kutladık bu senede küçük kızımın 6 ağustosta kutlayacağız haksızlık olmasın kimseye dedik kabul ettiler 😅
Snp57asel Fatmamucahit benim arkadaşımın çocukları da öyle biri Ağustosun 3 biri de Ağustosun 5 ikisiyle güzelce konuşup orta biseyde doğum günü yapıyor hatta yine yapacak biri 3 yaşında olacak diğeri 5 yaşında
Deletedmom_216 Fatmamucahit cocuklar icin digum gunu cok baska bisey. En ozel en kurlanabilcek gun gibi geliyo suan onlara. Bi baskasi ile paylasmak istemedi cok normal. O gun onun kutlayin bi iki gun sorna oardesinin kini kutlayin daha iyi olur bence oyle
annesikjgg Fatmamucahit valla ben normal doğumla kardeşimle aynı gün doğmuşum nasıl denk getirdilerse artık 🙂 hep birlikte kutlandı doğum günlerimiz hiçte üzülmedik 2 katlı pasta yaptırırlardı ikimizin arkadaşlarıda çağrılırdı bize çok güzel anılar kaldı . Şimdi evliyim doğum günlerimizde ayrı kalırsak çok üzülüyorum mesela