sek_kahve yavruaslanlar halı güzel, tek sorun koltukların üçü de sadece farklı renk değil aynı zamanda farklı modellerde olduğu için bir bütünlük yok. Ha bütünlük aramıyorsanız sorun değil tabiki, halı kendi başına güzel
[silindi] sek_kahve aaa kaç kez gördüm bu odayı ve hiç farketmedim farklı model olduklarını. Gözünüze sağlık 🤭👏🏻
biranneminik yavruaslanlar aslında burda size @bisenakillisinzaten hanım efendi bı halı önermişti desenli çok hoştu ve sizin oraya tam uyardı beyaz aşırı sade kalmış çünkü 3 renk koltuk var.
forumgurmesi Küçük ve çok beyaz olmuş. Parke sarı olduğu için sırıtmış. Gri parke olsa güzel dururdu. Bu halıyı çocuk odasında kullanıyorum ben en ufak leke bile geçmiyor birde yıkandıkça sönüyor. İade şansın varsa iade et bence.
maygirl yavruaslanlar senin beğenmen onemli oncelikle.Beğenmediysen iade et.Dışardan görünen halı buraya uygun değil.Oda ve esya uyumu ile ilgisi yok.