Oğlum 3.5 yaşında harfleri çıkartırken uzatarak çıkartıyor ve konuşurken zorlanıyor eliyle ağzını kapatıp sessiz konuşmaya çalışıyor niye sessiz konuşuyorsun diye sorduğumda sesli konuşursam konuşamıyorum diyor kendisi de farkında arada konuşamıyorum diyor çocuk psikiyatriye götürmeyi düşünüyorum zor bi çocuk çok inat kendi bildiği kararlardan asla vazgeçmiyor ne dersen de onun dediği doğru bence öfke problemide var bu da beni çok zorluyor gün içinde akşama kadar güzellikle konuştum olmuyor huysuz bi çocuk psikolojik olarak bende artık iyi hissetmiyorum kendimi yarın psikiyatriye gideceğim Denizli de götürebileceğim çocuk psikiyatri doktoru varmı iyi bi doktor aslında dil konuşma terapistine götürmek istiyorum ama önce psikiyatriye mi gitse iyi olur bilemiyorum gerçekten zor durumdayım stresten migrenim var zaten hergün baş ağrısı çekiyorum