[silindi] kızımda 3-4 aylıkken inanılmaz bir meme reddi başlamıştı, ağlamıştım çok, ayakta zıplayarak emziriyordum artık
Sütüm azalmasin diye de gece uykuya geçmek için emzirdigimde 2-3 saat daha memede tutuyordum ki emme refleksi ile sütüm çoğalsın
Bir ay sonra geçti, hatta şimdi 23 aylık, bağımlı :)
Çevre dikkatini çektiği için emmeyi sıkıcı buldukları bir dönem, uykuda vs bol bol emzirin ki sutunuz azalmasin, geçici bir dönem