leyla0011 Bebeğim 2 aylık 3 kez mama değiştirdim, çok fena kabız acile gidip fitille tuvaletini yaptiriyoruz Aptamil sma comfort ve şuan kullandığım hipp anne sütü içmiyor başka mama mi denesem ne yapmam lazım ağlama krizlerine giriyo
merveataer99 leyla0011 merhaba bendede aynı sorun var. Sizinde kakası sertmi ? Bizimki bildiğiniz taş gibi çıkarıyor yetişkin kakası gibi
merveataer99 leyla0011 leyla0011 hala çok zorlanıyor . Ama fark ettimki hipp çok sertleştirdi ve zorlaştırdı . Aptamil pronutra bir tık daha iyi geldi sizde denedinizmi
merveataer99 leyla0011 birde o sert kakayı tamamen boşaltması lazım canım ben onu fark ettim ya götürüp hastanede lavman yaptırın yada evde kendiniz yapın ben hastanede çalıştığım için daha önceden dayanamadım lavman alıp yaptım evde çocuk kendine geldi. Doktorlar bana 10 hüne kadar ypmaması normal diyorda çocuk mosmor olup katılıyor yani dayanamadım daha fazla
merveataer99 leyla0011 lavman zararlı diyorlar ama bebeğimin o halşne daha fazla katlanamadım . Sizde eğer lavman yapmak istemiyorsanız ben birde enjektöre az birşey zeytinyağı alıp poposuna sıktım oda biraz rahatlattı . Tabi bunlar benim yöntemlerim arkadaşlar belkide her bebeğe iyi gelmeyebilir ben en azından size fikir olsun diye söyledim 😍❤️
leyla0011 Zeytinyağiyla uyariyorum ama içine sıkmadim hiç bugün aşı oldu 2 gün geçsin gliserin kasnuk fitil aldım onu vericem işe yaramazsa lavman yaparım bu arada bugün hippi de bıraktık Aptamil de kabız yaptı bebelaca geçtik