ayazz512 Birprensannesii__ polikinlikde 7 ile 11 arası acil zatenn 7/24 alıyor öğlenden sonra da 12 ila 13:30 kadar biliyorum hastaneden çıkamadığımiz için
Duyulurum Birprensannesii__ öğleden sonra da alınır, hastaneye göre değişir. 4ten sonra kapanır genelde
dayes Birprensannesii__ sağlık ocağı 11e kadar hastanelerde şimdiye kadar mesai saati içinde hep verdik
ebru3457 Birprensannesii__ sağlık ocağında 10 a kadar sanırım ama hastanede mesai saati içinde alıyorlar