Merhaba kızlar. 19 temmuz normalde adet günümdü. 1 - 2 gün gecikmeler olabiliyor zaten. O yüzden nasıl olsa adet olurum diye o gün korunmasız ilişkimiz oldu. Bugün 31 temmuz hala adet olmadım. Aşırı kasık ve bel ağrım var. Yüzümü sivilce kapladı resmen. Dün peçeteye çok az pembe leke geldi. Adet oldum sandım ped koydum ama bir daha gelmedi. Gebe kalma ihtimalim var mı acaba. Bugün yarın adet olcam zaten diye bir kerelik korunmamıştık sadece 🙄