afrakevser uzun zamandir buralara ugramiyordum, anam bir geldim, abooow bir de ne göreyim, herkes benim gibi🤣🤣🤣
Ya bosanmis, ya bosanma asamasinda😆
Hayatinin altı, üstünsen daha iyi olur insaAllah güçlü anne💓
Benim evim de kutu gibi🤣
Attim yere tek kisilik yatak. Konforlu yer yataginda yatiyor.
Biraz maddiyatimi duzenleyebilsem, insaAllah montessori yatak almayi dusunuyorum.
Yere cok yakin olanlari var, duşse de zarar gormez😅