3 yaşında ve istemediği durumlarda aşırı tepkisel. Mesela babası, dedesi, anneannesi gibi yakın kişiler yani onu sevmek, öpmek istediğinde vay bazen sadece onunla konuşmak istediklerinde bir anda sinirleniyor istemiyor o kişi yakınındaysa eliyle ayaklarıyla vuruyor bağırıyor. Ona sürekli söylüyorum seni öpmelerini sarmalarını istemeyebilirsin istemediğin zaman zorla kimse bir şey yapamaz sana ama güzel bir şekilde söyleyelim lütfen böyle vurmak hiç güzel bir şey değil vs vs yani evet bir söylemede aksiyon beklemiyorum tabi ki ama söyleye söyleye aklında yer edinsin istiyorum. Ama sürekli aynı sürekli aynı artık ben kızımla sıkıntıya giriyorum bazı anlarda sinirleniyorum o şekilde davrandığı için falan.. bu olabilir normal bir şey mi ne yapmam gerekiyor nasıl yaklaşmalıyım fikri önerisi tecrübesi olan varsa yoruma açığım şu an…