dilarakrt
Sakin kal canım tüm çocuklar kendi istemiyor ise zaten ilk iki üç gün hep altına yapıyor nedense,evet öğreniyor sonradan da bisiler ama ilk başta doğru gitmek kararlı olmak sabır göstermek emin olun onu da cesaretlendirmek bırakma, farklı şeylere yönelme