minnakbaby selam yeni gördüm mesajınızı. 11 aylık oldu oğlum. Domates verdim 7-8 ay arasında, aslında alerjik ama yumuşak bir besinle başladım. Öğürmeyi öğrendi. Pankeklere 9 aylıkken geçtim. Eline vermekten korkmayın, 10 aylık olduğunda rahat rahat herşeyi kendi yemeye başladı. Elma armut çiğ tüketiyor. Eline veriyorum ısırıp çiğniyor. Yutamazsa çıkarıyor. Bunları hep 10.ayında yapıyordu. Çocuğunuzu iyi takip edin. İlk kızım asla böyle yemedi. Ona da püre yapmadım ama bu kadar da yemekte başarılı değildi. Öğürmesine izin verin. Boğuldu diye korkmayın. Minik minik parçalar koyardım. Elleriyle parmaklarıyla almaya çalışıp yerdi. Parmakları baya gelişti. Şuan kaşığı eline alıp yemeğini yemeye çalışıyor. Yarısını döküyor yarısını yiyor. Biraz yiyince sıkılıyor elleriyle devam ediyor. Hepsine izin veriyorum. Çok güzel gelişti hem de beslenmeyi seviyor. Peşinde kaşıkla dolaşırsanız yemek sevmeyen annesini dolaştıran çocuk olur. Bebişlere afiyet olsunn 🥰