patlakprezervatif Bebeğim 6,5 aylık oldu. Bir ay önce tadımlara başlamıştık, doktorumuz yumurta verebilirsin demişti ama hiç denemedim. Artık yumurtayı denemek istiyorum. Haşlayarak mı vermeli? Yoksa omlet mi yapmalı? Deneyimli annelerin tecrübelerine ihtiyacım var..
[silindi] patlakprezervatif Haşlayarak verdim ilk gün sarısını verdim sonra beyazını da verdim balım. Hiç beyazını ayırmadım sonrasında da vermeye devam ettim. Sonra sonra omlet vs yaparak verdim
bisenakillisinzaten patlakprezervatif haşlayıp sarisini yoğurtla veya ihlamurla karıştırarak verebilirsin
patlakprezervatif [silindi] tatlım omleti yağda mı yaptın yağsız mı? Önce ben de haşlayarak başlayacağım. Sonrasında omlet denerim
janemaryam bisenakillisinzaten haşlanmış sarıyı anne sütüyle açmamızda yani yumuşatmamızda bir sakınca var kı sizce peki, neden ıhlamur
patlakprezervatif bisenakillisinzaten ezsem yeterli gelmez diyordum ama yoğurt hiç aklıma gelmemişti 😊 yoğurdu yiyor bu şekilde rahatlıkla denerim teşekkür ederim
[silindi] patlakprezervatif ben zeytinyağı ve doğal tereyağı kullandım hep balım. Zeytinyağı kullanabilirsin hem çok sağlıklı. Ama yağı yakmadım biraz ısındığında omleti pişirdim. Haşladığımda da mama ile açtım beğenmedi, yoğurt suyu, avokado, labne hatta su gibi şeylerle açınca beğendi sarısını
janemaryam patlakprezervatif aaa. Ben de anne sütüyle açıyorım hepsini, ondan mı yemiyor acaba 🙄 gerçi benimki yoğurt da yemiyor. Neyse anne sütü karıştırmayayım artık madem
patlakprezervatif janemaryam ben yoğurt, patates, nektari ve kavun verdim ama meyveler bir dilimin yarısından bile azdı. Sadece patates yemedi
patlakprezervatif [silindi] avokadoyu denemek istiyorum. Önce yumurtayı vereyim sonra avokado ile karıştırıp veririm
kusum1 patlakprezervatif ben öncelikle haşladım. Yumurta sarısının önce çeyreğini sonra yarısını sonra biraz daha fazla vererek günleri doldurdum. Daha sonra yumurtanın yarısını(beyazıyla ) verdim gün gün dozunu arttırdım. Omlete genel olarak yumurtayı denedikten 1hafta 10gün sonra başladım