Poyrazmom0 Kızlar 2 ay gibi oldu eşime aldırmıştım ama işte çocuktu ev işiydi öyle kaldı daha ağzını açmadım hiç 🥹😅 baktım da kurt fln yok şimdi yapıp içsem birşey olmaz değil mi hanımlar
Denizkiziyiz Poyrazmom0 içine iyice bak kurt yoksa birşey olmaz canım. Birde buzdolabında sakla eşimin annesi bize verir 5 kg bidonlarda ben dolapda tutarım bir sene boyunca bişey olmaz oğlum çok seviyor cevizle
Poyrazmom0 ayazz512 yok maalesef mutfak kapısının askısında asılıydı hiç de aklıma gelmedi dolaba falan koymak. Ama hiç açılmadı ağzı tekrar bakayım bi tadı nasıl
Poyrazmom0 Denizkiziyiz valla görünür de yok ama inşallah birşey. Bende Birdahakine dolaba koyayım bari teşekkür ederim 🙏🏼🌸
cnhavva Poyrazmom0 gecen komposto yaptim gorunurde bisey yoktu ama içerken birinde siyahlik cekti dikkatimi kurt cikti
ibildere Poyrazmom0 ben yemiştim bi kere bi baktım kurt var yaklaşık 1 senedir süremiyorum ağzıma belki kurt bile hüpletmiş olabilirim ama olsun bol proteinli müs 😂🥲
Poyrazmom0 ibildere protein üstüne protein yemişsiniz 😂 yok ya ağzıma sürmedim ben bunu yenisini aldiracagim 😅
nurkrts25 Poyrazmom0 yani bozulmaz kurtlanır benim daha önce başıma gelmisti de görünürde yoktu kaynamaya başlaynca suyun yüzeyine çkmıştı😀 buz dolabında muhafaza ediyorum artık aylardîr duruyor ara ara kullanyorum bi sorun yok