Kızlar merhaba 48 günlük kızım doğduğunda çocuk doktoru burnu için damla verdi o damlayı akıttığımızda çok hızlı akıyo çevirir çevirmez günde 3 defa yapın demişti ama damlattığımızda bi an nefesi gidiyo geliyo kızımın o sırada hemen kaldırmak istiyorum korktuğum içinde hergün yapmıyorum artık banyo yaptırdığımda burun aspiratörüyle çekiyoruz onda da çok fazla ağlıyor bu aspiratörün bebeğin burnuna zarar vereceği videoları var siz nasıl temizliyorsunuz günde kaç defa sonuçta uykusunu ve beslenmesini burun tıkanıklığı çok fazla etkiliyor