biyb biz 3 aylıkken yaptırdık lokal anestezi uyguladılar çok şükür 1 haftada geldi geçti ,sadece ilk günün akşamı dönerken klinikten biraz ağladı akşamında da ağladı.Havanın sıcaklığından ötürü fitil erimişti onu düşünememiştik tesir etmemişti o yüzden dolaba koyduk kalanını,gecesine tekrar verdik rahat geçirdik…