kayrasehr O kadar iyi anlıyorum ki sizi, 2.5 ay böyle köklü bir değişime adapte olabilmek için çok çok az. İlk çocuğumda ben de çok kötü bir lohusalık geçirdim. Tek bakıyordum ve aynı şekilde eski hayatımın yasını tutuyorum. Şu an kızım 6 yaşında ve ben 3.5 ay önce ikinci kızımı doğurdum. Eşime yıllarca “olur da ikinciyi düşünmeye başlarsam gerekirse döverek vazgeçir beni” demiştim halbuki. Şunu demek istiyorum: İlk çocuk gerçekten dünyanın en zor şeylerinden biri. Bebeğine alışmak, anneliğe alışmak, o tempoya uyum sağlamaya çalışmak, doğum sonrası iyileşmek vs bunların yanında en zoru eski hayatının ve eski senin yasını tutmak bence. İlla ki geçecek ama bunun zamanı büyük oranda size bağlı. Ben kendimi bırakmıştım ve yaklaşık 2 yıl sürdü bu yastan çıkmam. ama sonrası gerçekten cennet… İçindeyken bunları duymak bile sinirlendirebilir sizi biliyorum ama unutmayın ki hepsi geçecek, her şey çok daha güzel olacak, yeni hayatınıza şükredeceksiniz 🫂