Merhaba kızlar bebeğim 7 aylık oldu sirt üstü iken yüzü koyun dönebiliyor çok az 5 6 sn desteksiz oturmaya yeni basladi bir şeylere elleriyle uzanıyor seslere tepki veriyor vs ama asla ayaklarını basmıyor yukarı topluyor 9 aya kadar bekleyelim dedi doktor ama bilemedim başına böyle bir zey gelen var mı varsa neler yaptınız 9 ay olmadan bir nöroloji uzmanı görmeli mi yoksa beklemelimiyim tedirgin oldum açıkçası