Kızlar bir şey sormak istiyorum size. Ben her gün jilet kullanan birisiyim. 24 saat geçmeden kökleri belli oluyor tüğlerimin ve ben asla tahammül edemem asla da ufacık bile çıkmasına müsade etmeden jiletle üstünden geçiyorum her gün. Doğal olarak minicik oluyor ama yine de alıyorum. Şu an ise çilek bacak görünümü ve böyle nasıl desem kıllarımın kökü belli oluyor ne kadar alsam da. Bunun sebebi her gün jiletle almamdan mı kaynaklı ? Hani uzatsam öyle alsam geçer mi bu durum ? Lazere başlayacağım ama şu an değil havaların biraz serinlemesini bekliyorum. Ama dediğim gibi uzatsam birkaç gün alsam geçer mi bu kök görünümü ?