Kızlar merhaba, oğlum 17 aylık. 4 ay önce rutin göz muayenesi vardı gittik ilaçla bakmalarını istedim çünkü bende doğuştan gelen göz tembelliği vardı. Oğlumun da görünürde hiç bir şeyi yoktu. İlaçla bakıldığında 2.5 ve 3.5 dedi yaklaşık olarak ama çok ağladığı için emin olamadı hatlı olabilir dedi.
Sorum şu, 3 haftadır sanki oğlumda ara ara göz kayması fark ediyorum emin de olamıyorum böyle bir şey yaşayıp göz tembelliği teşhisi konan oldu mu ? 😔
Ateşlenmedi, başına darbe almadı. Anlamakta zorlanıyorum acaba bilerek yapıyor olabilir mi birden birde orataya çıktı?
Tekrar doktora götüreceğim zaten ama ilaç mahvediyor çocuğu ve sonucu yanıltıyor. 2 yaşında tekrar götürmek daha mantıklı geliyor ama bu durum da aklımdan çıkmıyor. Oyun olsun diye böyle yapan bebişleriniz var mı?