ONAEA Kızlar kuyruk sokumunda acayip bi ağrım var korkuyla beraber oldu geçmiyor epeydir bu durumu yaşayan oldu mu geçer mi ?
organikirmik ONAEA sezaryende değil ama 3 sene önce diz ameliyatı olmuştum o zaman ben de çok kasmıştım kendimi ağrı geçmemişti uzun bi süre, şişmişti de o bölge. Geçti sonra tabii. Sezaryende daha rahattım ağrı olmadı.