Merryyy negerekvarr karacanın var bende 7 senedir kullanıyorum memnunum büyük diye ekstra bine gelen küçüklerden almıştı annem birde eski tarz olandan ondan da memnunum ama bir kere annem suyunu çok koydu diye tıpası varmış ordan patlamıştı allahtan ordan patladı kapak atmadı o yüzden 🙈
ekins negerekvarr ben kaç kere yemek yaktım fisslerde asla patlamadı kim patlattıysa mutfağa ilk defa giriyo sanırım
yzerdem Fissler nasıl patlamış ya ilk defa duydum, 2 yıldır kullanıyoruz aşırı memnunum. 9 dakika da buğday haşlıyor😍
negerekvarr Merryyy hangi modeli aceba karacanın bende celikleri var hiç memnun değilim ama düdüklüsünü övüyorlar
Mariposa negerekvarr karaca kullandim hic memnun kalmadim. Butceniz uygunsa fissler tavsiye ederim bende
negerekvarr Trendyolda fislerr adına bayagı yorum var paslandı patladıvs pahalıya alıp pişman olmakta kötü
Kalksak-123 negerekvarr öyle yerlerden almayın ürün sahte olabiliyor pahalı şeyleri Trendyol gibi yerlerden almanızı tavsiye etmem bende fissler kullanıyorum 5 senedir memnunum kapağı hariç bulaşık makinesinde yıkıyorum paslanma falan olmadı