3 yaşında kızım var tek çocuk sıkılıyor artık yetemiyorum havalar sıcak şimdi bir şekilde dışarda oyalanıyoruz ama kışın ne yapıcam oyun gruplarınında fiyatları almış gidiyor kafam çok karışık caminin de var böyle etkinlik yapıyorlar dua öğretiyorlar tam bilmiyorum ki öğretseler bile rahatsız olmam dinini bilmesi hoşuma gider yaşından dolayı sadece endişem şimdi bana akıl verin sizce camiye mi yoksa oyun yerlerine mi yada sizler nerelere gönderiyorsunuz