nisakb Eylül de oğlum 3 yaşına girecek yeni yeni oyuncak arabaları ile oynuyor ve oyun kuruyor dediğiniz gibi çok çabuk sıkılıyordu ama mutfak malzemeleri ile saatlerce oynardı öyle olunca ben oyuncak ahşap seti ve kesilebilen meyve sebzeler almıştım onlarla çok güzel oynuyordu hala da oynuyor yemek yapmayı çok seviyor hep beraber yapıyorduk ondan alıştı galiba 🤣 Mıknatıslı balık tutma, buz kırma oyunu bunları da o aylarda çok seviyordu bir de ben kendim karşıma oturttum oyun kurdum mesela arabaları dizdim ben tamirciyim dedim hepsini tamir ettim o sadece izledi aradan 1-2 gün geçti benim oynadığım gibi oynamaya başladı artık ben yanında olmasam da oynuyor kendi kendine ama bence sizin daha küçük o aylarda oğlum da tek oynamazdı oyun kurmazdı