Asminduru Mom9 yok demesi de çevremdekiler bebeğin aynı hiç büyümemiş kilo almamış diyorlar psikolojim bozuldu artık
Murvet Benim bebeğimin 5 aylıkken olan kilosunda bebeğiniz gayet kilolu. Yani normal kiloda. Şuna kızım 9,5 aylık 8,5 kilo herkes zayıf dese de normal bence sağlıklı olması saha önemli 😉
[silindi] Asminduru Kilosu gayet iyi bebeğinizin bence bırakın rahat rahat emsin vs ne o strese kendinizi sokun ne de bebeğinizi. Zayıf kilo aldırmalıyım algısı boşu boşuna baskı oluşturacak size yıpranacaksınız
Fato52 Asminduru benim bebeğim de tam 3 aylık 5200 kilosu.doğdugu kilo 3kg.doktor 3 ayında doğum kilosunun 2 katı olmalı dedi.yani 6 olmalıymış.ama kızımın boyu uzun 60 cm.48cm ile doğdu.ben hip mama kullanıyprum gündüz beni emmiyor.memeyi görünce ağlıyor nedense.gece uyku semesine emiyor.2 saate bir 60 cc veriyorum nasıl kilo aldırıcam bende bilmiyorum
Asminduru Fato52 benim kuzum 3 aylık 90 cc veriyorum normalde 120 ile 150 arası içmesi gerekiyor süte verdiğim için normal 90 cc mamayı sevmiyor olabilir çocuğunuz değiştirmeyi deneyin
mraslan Asminduru Aptamil kullanıyorum oğluma meme mama gidiyoruz çok kilolu değil ama boyu uzun oğlumun
Mete_moms Asminduru anladım canım sma balık yağı içerdiğinden iyi kilo aldırıyor ilk ay bizde kullandık 1200 gr almıştı sonra hipp combiotic kullanmaya başladık kilo alımı baya baya azaldı ama kof şişmiyor en azından diye düşünüyorum sağlıklı ilerliyor
Fato52 zeytinlikek 2 saatte bir o kadar içiyor.dakik ve 90 yapsamda tam 60 da bırakıyor gerisi kalıyor.napiyim bilmiyorumki.
Kfskg Habibee canım benim oğlumunda süt alerjisi vardı şükür 1 ay oldu geçeli diyeti güzl uygularsan geçiyor benim oğlumun kilosu iyiydi aptamil progemin as kullanıyordum çok iyi geliyordu
Byzgl_2019 Asminduru benimki de üç aylıkken 5800 di 2300 doğmuştu. Kilosu gayet normal. Hatta doktorumuz şimdi ideal kilosuna ulaştı demişti üç aylıkken. Sen milletin lafına bakma. Her ay bir kilo almış bebeğin ne güzel işte. Bir yaşındayken de 10.500 geldi.
Byzgl_2019 Habibee yoğurt aslında güzel kilo aldırıyor ama alerjiniz varmış. Muzda kilo alımında iyi. Birde ben hergğn bir yemek kaşığı keçiboynuzu pekmezi veriyordum. İştahta açıyor kan değerlerini de düzenliyor. Hiç kan ilacı kullanmadık. Gören bembeyaz bu çocuk kansız diyor ama tahlilleri gayet güzel. Keçi boynuzu pekmezinş dene mutlaka