Senossss Trendyol dan kaşe yaptırmıştım. Kıyafet, ayakkabı, nevresim ve istedikleri kırtasiye malzemeleri. Kısaca oraya giren her şeye etiket yapıştırın zaten bunu kreş istiyor etiket ya da kaşeli. Çok karışıyor çünkü. Ben kaşe ile rahat ettim. Kıyafetler hep LCW, pamuklu. Ayakkabısı da Adidas hava alan ayakkabılardan seçiyorum. Bizim kreş çok büyük o yüzden ayakkabı giyiyorlar. Yedek kıyafet ise mevsime göre birer tane koyuyorsunuz. Kalın şeyler almasanız iyi olur