Merhaba hanımlar adetim gecikeli 1 hafta oldu. Bugün doktora gittim önce alttan muayene etti kese yok ama rahim duvarın kalın sağlıklı bir gebeliğe uygun dedi geç döllenmiş olabilir dedi kan istedi kanda çıkmadı şuan üzgünüm hamile kalma ihtimali sizce kaçtır