stillwasser Ya oglum 3 yasında herkes işte yalnız olmaz yazık içine kapanır kardeş lazım diye baskı yapıyor ama ben 2.cocuga bakabilecek maddiyata sahibim ama maneviyata asla kafam kaldırmaz diye düşünüyorum bu saatten sonra yaş 33 oldu artık kendimi yaşlanmış gibi de hissediyorum 😏
[silindi] stillwasser eğer yapacaksanız yaşı çok geçirmeden yapın vallahi hiç kafa kaldırmıyor bir sene bile farkediyor çocuk bakarken gereken enerjiye ve sabıra. Hiç ilk çocuktaki gibi sabrım kalmamış
gizememre stillwasser bence en önemli hazır olma aşaması psikolojik hazırlık, psikolojik olarak hazır değilsem diğer şartlara çok da bakmam 🥰
3kedili2bebekli stillwasser büyük çocuğunuz kiskanclik krizlerindeyken kucugunuz ilgi beklerken millet mı olacak yanınızda bir mola vermek istediğiniz zaman millet mı olacak yanınızda bunlar büyürken zor bir gün görseniz millet mı olacak siz tekrar uykusuz gecelere emzirme telaşına büyütme telaşına düşerken hemde büyük bir çocuk daha varken kim olacak yanınızda iyi düşünün kardeş şart değil öyle bir şey yok benim bebelerim ikiz eğer tek olsa 2. Bir çocuk yapmazdım muhtemelen kaldiramazdim
Yagmur-Hafsa Rabbim nasibinizde varsa hayırlısının en kolayını versin size benim 3 yaşında kızım var birde sürpriz bebişim oldu kızım aşırı derecede zor bir çocuktu zaten şuan o kadar çok zorlanıyorum ki eşim de çok destek oluyor Allah razı olsun ama gerçekten kendimi tanıyamıyorum artık insanlıktan çıktım çok iyi düşünüp karar verin yani takdir Allahtan tabiki
Kasevbo Benim de oğlum şuan 3 buçuk yasında ikinciyi istiyorum yalnız kalmasın gelecekte de diyorum ama asla cesaretim yok tekrar uykusuzluk meme bez ataklar kucakta bi bebe vs vs gerçekten deli cesareti lazım
mercankus stillwasser benım beş yaş oğlum altı aylık kızım gerçekten evde yalnızlık cekmıyırlar o abısını ızlıyor abısı de ona sebeklık yapıyor hele büyüdükçe koruyup kokladıkça can oldukça daha güzel olacak sofra da kişi sayısı artması evde bir ses daha gelmesi çok çok güzel ❤️ bende 32 buçuk yaşındayım 32 de anne oldum bıc zor degıl
cauuv2 Ben isteyerek 2. Yi yaptım yeni dogum yaptım araları tam 25 ay oldu pişman degilim ama defteri kaapattım😂
umity stillwasser hahah bu ara herkeste mi aynı dert bende böyle poz açtm 2.cocuk nasıl olur yetebilir miyim ilk cocugumı ihmal ediyor gbi mi olurum gbi gbi gibii . Yaş 34
deriay Ben yedi yaş çocuğumdan sonra 38 yaşında bi deli cesaretiyle ikinciyi yaptım mükemmel bişi çıktı ortaya ama kafa kaldırmıyor gerçekten, enine bıyuna düşünün niyetiniz varsa 34 e kadar yapın sonrası insan kendine daha çok zaman ayırmak istiyor
Birdunyabircennetannesiii Çevredekilerin baskısını geçtim oğlum anne doğursana diyip duruyor. 4 yaşında Ama benim mental sağlık hazır değil olacağını da sanmıyorum