user33 kalanını ben yiyodum midem sebze görüyodu 😅 şaka bi yana uygulatmayan doktorlar da var artık fazlaca bizimki önermişti ben uyguladım ilk 1 ay, artık yaygın bi alerjen değilse uygulamıyorum. Ama bebeğin midesini bağırsak sistemini de düşünmek lazım verilen şeyleri ona göre vermek lazım