Merhabalae kızıma yaklaşık 2 aydır tuvalet eğitimi veriyorum 2 yaşına girince tuvalet eğitimi vermeye başladım ilk başta herşey çok kolay oldu 3 günde anladı bu kadar kolay olmasına şaşırmıştım hatta çişi net anlamıştı kaka sorunu vardı kabız felan oldu neyse onlari da aştık tam öğrendi dedim 20 gün boyunca devam etti bu süreç çok iyi gidiyorduk sonra tuvalete gelmek istememeye başladı bilerek tuvaletini yapıyor gidelim diyorum gelmiyor ve hemen sonrasında altına kaçırıyor sonra gelip söylüyor çiş yaptım diye kafayı yicem ya iki gün iyi gidiyoruz 3 üncü gün başa sarıyoruz mesela dün çok iyiydi bir iki kere tek kaçırdı bugün ise hep altına kaçırdı kaka yi tuvalete yapar genelde dünden beri onu da altına kaçıyor gerçekten nasıl davranacağımi şaşırdım kızmak istemiyorum benim durumumu yaşayan tecrübeli anneler var mı ne yapmam lazım