38+5 te sezeryan doğum yaptım 3785gr oğlum doğdu. Şuan 5 ay 15 günlük 7400 gr. Sıralanacak birçok hatadan mamaya başladık. Sütüm gelmedi emziremedim. Sütün yetersiz dediler mamaya mebcur kaldım. Psikolojim bozuldu. Aylarca ağladım. 3. aylık ken biraz daha kendime geldim interneten okumaya başladım. sağım yapmaya başladım.mememi tutmayan bebeğim 3. ayda mememi uykuya geçişlerde tutmaya ve gece uyanmalarında emmeye başladı. bir süredir dış dünyaya ilgisi oldukça arttı eskiden gündüz uykuya geçişlerde arada bir iki memeye yatırabiliyordum şimdi hiç durmuyor itiyor. önce omuzumda pışpışlıyorum uykulu hale geçince memeye alıyorum çok az emiyor ve uyuyor. Baştan beri biberon ile besleniyoruz ilk 15 gün kaşık ile besledik sonra ml artınca biberona geçtik. Emzik kullanımı hiç olmadı. Günde 110 ml ortalama 6 öğünümüz var toplam( yarısı mama yarısı sağım şeklinde ) Benim için umut var mı tamamen memeye dönebilir mi şimdiden yardımlarınız için tşk ederim.