gny_26 Merhaba bebeğime doğduğundan beri hiç serum fizyolojik yapmadım burnuna bakıyorum hep hiç bişey görünmüyor yapmam gerekiyor mu ben korkuyorum birde
Bebegimm1 gny_26 burun temizliği çok önemli nasıl bizlerin ki doluyorsa onlarında doluyor bebekler kendi temizleyemediği için temizlenmezse ciğerlere inebiliyor ben her gün doğdugundan bu yana sabah akşam yapıyorum çok dolu değil ama az da varsa alıyorum rahat nefes alsın diye
bebeklihomee gny_26 ben 1 haftalık olduğundan beri her sabah temizliyorum bazen hiç bir şey olmuyor bazende dolu oluyor.
Yagmur-Hafsa gny_26 korkulacak birşey yok merak etmeyin onun iyiliği için ama rahat nefes alıyorsa akıntı hırıltı yoksa yapmayın tabiki durduk yere çocuğu rahatsız edip ağlatmaya gerek yok bazı bebekler hiç ağlamaz bazıları çok korkup ağlayabilir yani o açıdan söyledim
psikoanne Bende her sabah yaparım muhakkak , ilk doğduğunda üç kişi zor yapıyorduk 😅 ama şuan ben tek yapabiliyorum ki yapınca oyun gibi konuşuyorum onunla alıştı hiç ağlamıyor. Temizlemediğimde tıkanıklığı oluyor zor nefes alıyor