Kızlar 6 aylık dün gece 1 buçuk saat beklemiş mamayı içirdim ama bozulmamıştı zaten sıcaktı anca soğumuştu vs akşamdan da elektrikler kesikti sıcak su gelmedi çaydanlıkta kalanı ekledim ılıdı hafif soğuktu havalar sıcak üşümez diye yıkadım ikisinden biri yüzünden çocuk bu sabah 5 ten beri yediğini şiddetli şekilde kusuyor ateş vs yok ne yapmalıyım midesini mi üşütmüş yoksa mama mı rahatsız etmiş olabilir 😢